Zomers weer op komst

Het lekkere weer komt eraan! Heerlijk genieten van de zon. Kinderen groeien hard en letten niet op een vlekje of scheurtje. Dus voor alle kinderen hebben we shirts en korte broeken voor 1 euro. Hemdjes maar 50 cent.

Voor alle donateurs. We zijn heel blij met alle mooie kleding die we krijgen. Helaas “krijgen” we ook ruim een container vol kleding per week die niet meer draagbaar is. Het is veel werk om deze kleding te sorteren. Dus graag alleen kleding die schoon, heel en nog goed draagbaar is inleveren. Winterkleding liever niet, onze opslag zit nagenoeg vol.